Tapahtumien peruutusehdot

Tervetuloa Anarkistimarttojen tapahtumiin!

Ilmoitamme tapahtumistamme nettisivujen tapahtumakalenterissa, jäsenkirjeessä, FB-yhteisösivuillamme, FB-ryhmässä ja/tai FB-tapahtumana. Tapahtuman yhteydessä on mainta JÄSENTAPAHTUMA, mikäli se on tarkoitettu pelkästään Anarkistimarttojen jäsenille. Tapahtumat voivat olla joko maksullisia tai maksuttomia, ja usein Anarkistimarttojen jäsenet saavat alennusta osallistumismaksusta verrattuna ulkopuolisiin osallistujiin.

Tilaisuus järjestetään, jos tilaisuuteen ilmoittautuneita ja osallistumismaksun maksaneita on riittävä määrä. Huomaathan, että ilmoittautuminen on sitova vasta, kun mahdollinen osallistumismaksu on maksettu Anarkistimarttojen tilille

OmaSP FI81 4108 0010 3505 70.

Anarkistimartoilla on kuitenkin oikeus perua tilaisuus, jos maksaneita osallistujia ei ole tarvittavaa määrää.  Osallistumismaksu palautetaan vain siinä tilanteessa, kun yhdistys peruuttaa tilaisuuden liian vähäisen osallistujamäärän takia.

Jos tilaisuuteen ilmoittautunut ja osallistumismaksun maksanut Anarkistimartta haluaa itse peruuttaa osallistumisensa, hän voi hankkia tilalleen korvaavan osallistujan (ja periä maksamansa osallistumismaksun tältä). Osallistujavaihdoksesta tulee ilmoittaa tapahtuman yhteydessä mainittuun sähköpostiosoitteeseen (yleensä anarkistimartat@gmail.com).

Nähdään tapahtumissamme!