Hallituksen kokoonpano pysyi samana vuosina 2022 ja 2023

Vuosikokouksessa 8.3.2023 Anarkistimarttojen hallituksen jäseniksi valittiin uudelleen:

Marianne Ahola (taloudenhoitaja), Henna Hautakangas (ympäristövastaava), Hanna Karkku (etäkokousoperaattori), Heleena Karrus (etäluentovastaava), Paula Launonen (kuvaaja&somettaja), Päivi Nummenranta (jäsenkirjeet), Sanna Suvisalmi (varapuheenjohtaja), Maaria Tukiainen (sihteeri), Sari Valtanen (jäsensihteeri), Tanja Wiberg-Kilpiö (datavastaava). Puheenjohtajana jatkaa Tarja Suksi.

Lisätietoa meistä

Kesällä 2022 osa hallituksesta malttoi pysähtyä hetkeksi hymyilemään kameralle Anarkistimarttojen 15-vuotisbileissä.

Hallitus 2021

Marianne Ahola jatkoi taloudenhoitajana ja varapuheenjohtajana Hanna Karkku. Sanna Suvisalmi on sihteeri, Sari Valtanen jäsensihteeri ja Tanja Wiberg aloitti toiminnantilastoijana. Tarja jatkaa pj:nä. Lisäksi hallituksessa aloittivat toimintaryhmien monitoiminainen Aura Matikainen sekä Heleena Karrus.

Hallitus 2020

Anarkistimarttojen hallitukseen kuuluvat (aakkosjärjestyksessä sukunimen mukaan): Marianne Ahola (taloudenhoitaja), Sanna Ahonen, Hanna Karkku (varapj), Kaisa Rekola, Leena-Maija Sipponen, Tarja Suksi (pj), Sanna Suvisalmi (sihteeri) ja Sari Valtanen (jäsensihteeri).

Tarvittaessa puheenjohtaja kopauttaa kauhalla pöytään saadakseen porukat hiljaisiksi ;)